Emiliya:

سلاام دوستان تیز داستان جدید خوشحالم میشم دنبال کنید 

کامسامیدا..

تیزر داستان ...

نام داستان:سرنوشت من...
نویسنده:هانیه احمدی...
ژانر:عاشقانه...یه کم خنده دار ... هیجانی ...
بازیگران اصلی :هانیه درنقش:هانی...امیلیا درنقش :کو هارا...مهلادرنقش:کیم تانی ...ویکتوریادرنقش:لی یوکی...
خلاصه داستان : من سرنوشتی خواهم داشت سرنوشتی که اخرش یا خوب است یا بد...فقط بستگی به خودم دارد که چه جوری  این سرنوشت را رقم بزنم ...
من فقط 17 سالم بود که یه خواننده شدم ...بعدباچندنفراشناشدم که خیلی کمکم کردن بهترینشونهمون کو هارا بود ...

مر30 از هانی جون حتما دنباش کیند مرسی از همگی بااای.راستی بدووو معرفی بازیگران ادامه

همگی که گروه بوی فرند رو که میشناسید خوب دیگه اینم لی جونگ مین:
سمت راستی مین وو و سمت چپی جونگ مین
سمت راستی کوانگ مین(واای مامان یکی من رو بگیره رفتم اون دنیا)سمت چپ یونگ مین ملوسه

نقش اصلی هانی همون هانیه جون

اینم خودم در نقش کو هارا

اینم مهلا جونم در نقش کیم تانی


اینم یما در نقس لی یوکی